There we go again - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Lieneke - WaarBenJij.nu There we go again - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Lieneke - WaarBenJij.nu

There we go again

Blijf op de hoogte en volg Lieneke

07 April 2015 | Nederland, Rotterdam

Onbewust was ik natuurlijk al langer stiekem een beetje aan het rondsnuffelen naar mooie plekjes op de wereld, maar toen bleek dat mijn coschappen nog wel even op zich moeten laten wachten door een lieftallige wachttijd van een aantal maanden, heb ik een paar weken geleden eindelijk de knoop doorgehakt: Doei Nederland, hallo Midden-Amerika!

Vanaf morgen kun je mij en mijn dikke billen vinden op een bounty-eiland, in de jungle of op een vulkaan ergens zo’n kleine 10000km verderop. Ik start in Panama, maar zal al snel omhoog reizen richting Costa Rica, Nicaragua, Guatemala en Cuba.
En daarna kom ik jullie de hele zomer gewoon lekker vervelen in NL met al mijn avonturen en opgedane Spaanstalige wijsheden!

Adios amigos en hasta la vista!


  • 07 April 2015 - 17:28

    Theo En Greet:

    Wij wensen je natuurlijk veel plezier, maar zullen blij zijn dat je weer met beide benen op de hollandse grond staat.

    Dikke knuffel van ons

  • 08 April 2015 - 08:54

    An:

    Oh lieve Lieneke, jij maakt echt je dromen waar!
    Keep doing it girl!!!
    kus, An:-)x

  • 08 April 2015 - 11:25

    Trudi:

    Ha Lieneke. Dit las ik dus nadat ik je een mail had gestuurd. Leuk om weer mee te reizen. Veel plezier.
    Groeten Trudi.

  • 09 April 2015 - 09:08

    Claudia:

    Jeee Liieneke,
    wat ben jij toch een globetrotter! Nou ik ben weer erg benieuwd naar je verhalen. Leuk om je zo mee te mogen volgen!
    Succes groetjes Claudia

    Enuhh voorzichtig hee ;-) hihi...

  • 12 April 2015 - 09:16

    Johan En Ria:

    He Lieneke we hebben van je moeder het contactadres doorgereden en volgen je ook een beetje. We wensen je veel plezier en geniet van al het moois wat op je pad komt. Ria mist je schuiftrompet al wel en hoopt het straks weer te horen.
    Groetjes van de buurtjes.





  • 12 April 2015 - 09:33

    Margriet Den Breejen:

    Goedereis Lieneke.
    Doe voorzichtig.
    Dikke knuffel zie al uit naar je avonturen

  • 13 April 2015 - 09:35

    Lenie En Gerrit Van LOPIK:

    Geniet van je (hopelijk) mooie reis en kom te zijnerzijd weer gezond en heelhuids terug. Oom Gerrit en tante Lenie. Dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieneke

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen: 646
Totaal aantal bezoekers 34804

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2017 - 29 December 2017

Zambia & Madagascar

08 April 2015 - 28 Mei 2015

Midden-Amerika

08 Maart 2014 - 05 Juli 2014

Azië

21 September 2012 - 03 November 2012

Bangladesh

Landen bezocht: