Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Lieneke - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Lieneke - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Blijf op de hoogte en volg Lieneke

26 Oktober 2017 | Nederland, Rotterdam

Ruim 2 jaar na mijn laatste reis naar Midden-Amerika staat er weer een nieuwe reis op het programma.
Al sinds het 1e jaar van mijn studie, droomde ik van een coschap of stage in ruraal Afrika. Met de minor werd ik uitgeloot voor Zambia en geplaatst in Bangladesh. Dit werd toen al snel mijn nieuwe lievelingsland, maar de gedachten naar het Afrikaanse leven bleven bestaan.

Anderhalf jaar geleden werd het eerste contact met Zambia gelegd en nu is het eindelijk zo ver! Morgenavond trek ik er op uit om 6 weken lang een coschap tropengeneeskunde te doen in Macha, een klein dorpje in Zambia. Daarna komt Stefan me tegemoet gereisd en zullen we nog 3 weken naar het land van de maki’s en Baobab-bomen afreizen; Madagascar!

Het weggaan is dit keer wel anders dan anders met alle gebeurtenissen van de afgelopen maand en voelt zeker een beetje dubbel. Toch kijk ik er naar uit en zal ik proberen waar te maken wat papa schreef: genieten van de mooie momenten, waar hij dat niet altijd kon.

Voor nu de laatste inpakstress, inkopen doen en afscheidsknuffels. Op naar het continent van de big 5, schattige afrobaby's en de mooie zonsondergangen!

Tot over 2 maanden!

  • 26 Oktober 2017 - 17:51

    Margriet :

    Goedereis. Ga genieten. Dit zou theo ook willen. Knuffel

  • 26 Oktober 2017 - 18:52

    Anouk:

    Lieve Lien, wat heerlijk dat je weer gaat reizen! Een nieuw avontuur:)
    Veel plezier en pas goed op jezelf! Liefs

  • 26 Oktober 2017 - 19:00

    Margot:

    Ik hoop dat je van vele vele mooi momenten gaat genieten! We zijn benieuwd naar jouw verhalen. Liefs, Jan en Margot

  • 26 Oktober 2017 - 19:06

    Lianne:

    Ga er heel erg van genieten!! Heel veel succes! X Mattheus en Lianne

  • 26 Oktober 2017 - 20:27

    Bianca Rijken:

    Hoi Lieneke,

    Eindelijk komt je droom uit!

    Geniet ervan!


  • 26 Oktober 2017 - 21:28

    Olivier En Jenny:

    Goede reis, we gaan je volgen op deze fantastische reis. Geniet ervan.

  • 26 Oktober 2017 - 22:03

    Marsha:

    Super vet Lien! Heel veel succes en geluk daar en mocht ik onderweg beestjes in m’n buik krijgen..dan app ik je!

  • 26 Oktober 2017 - 22:54

    Linda:

    Lieve Lien
    Goede reis, geniet van het land en ik ben benieuwd naar je belevenissen!
    Liefs xxx

  • 28 Oktober 2017 - 16:07

    Claudia Van Der Burgt:

    Lieve Lieneke,

    Super leuk dat je weer op reis gaat en echt bijzonder om zo de wereld te verkennen. Heel veel plezier en genieten is wel het mooiste woord wat je kunt bedenken.

    Liefs en dikke kus
    Claudia

  • 13 November 2017 - 18:49

    Ank Van Der Klugt-Hoogeveen:


    Hoi Lieneke,

    Wat leuk die reisverslagen.
    Ben je die enge spinnen al kwijt.
    Ik hoop dat je een heel fijne tijd hebt en veel ervaringen opdoet.

    Succes en liefs
    van
    oma Ank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Lieneke

Actief sinds 12 Sept. 2012
Verslag gelezen: 681
Totaal aantal bezoekers 34821

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2017 - 29 December 2017

Zambia & Madagascar

08 April 2015 - 28 Mei 2015

Midden-Amerika

08 Maart 2014 - 05 Juli 2014

Azië

21 September 2012 - 03 November 2012

Bangladesh

Landen bezocht: